woensdag 4 maart 2009

vuurdoop

Tot zover is het gelukt.
Ben benieuwd hoe het met de rest gaat.

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd buurvrouw. Heel veel succes bij al je avonturen op het internet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed zo annemieke je wordt gevolgd gr joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig eindelijk heb ik jullie reactie gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annemieke,

    Je hebt de vuurdoop goed doorstaan! Succes met de eerste "dingen" en als er vragen zijn, laat het maar weten.

    Groetjes, Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Annemieke, Ik heb alleen nog maar vragen en opmerkingen op mijn blog. De jouwe ziet er mooi uit. Ga ik misschien later ook doen.
    Weet iemand hoe ik er weer een volger áf krijg? Ik heb per ongeluk mijzelf als volger toegekend...
    Gelukkig hebben we nu twee weken...
    dag, Anke

    BeantwoordenVerwijderen